logo
POPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Avtentično učenje zgodovine


Avtor(ji):Vilma Brodnik
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (ur.), Tine Logar (lekt.), Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
Leto:01. 01. 2019
Založnik(i):Zavod RS za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli_2019_1.pdf
Velikost:3.71MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V članku predstavljamo avtentično učenje pri pouku zgodovine na primeru dela s primarnimi zgodovinskimi viri in razvijanjem veščin kritičnega mišljenja. Za avtentično učenje je značilno, da so učni problemi umeščeni v realni življenjski kontekst, ki je v članku predstavljen s simulacijo zgodovinskega raziskovalnega dela z uporabo primarnih virov. Njihovo proučevanje dopušča več možnih razlag in ne le ene same, ki jo po navadi prinaša uporaba sekundarnih virov ali pa učiteljeva razlaga. Sodobni učbeniki zgodovine vključujejo tako primarne kot sekundarne vire. Avtorsko besedilo iz učbenikov se pri pouku lahko uporabi kot sekundarni vir k primarnim virom. Uporaba primarnih virov pri avtentičnem učenju omogoča poglobitev v učno snov, njeno povezovanje in osmišljanje ter s tem večje razumevanje, pa tudi obvladovanje veščin dela z zgodovinskimi viri, v katere so vpete veščine kritičnega mišljenja. Avtentično učenje tako omogoča bolj povezano, uporabno, poglobljeno življenjsko znanje zgodovine, takšno učenje zgodovine pa za učence predstavlja tudi večji izziv in motivacijo.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/45904
    • naslov
      • Avtentično učenje zgodovine
      • Authentic learning of History
    • avtor
      • Vilma Brodnik
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (ur.)
      • Tine Logar (lekt.)
      • Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
    • predmet
      • avtentično učenje zgodovine
      • primarni in sekundarni zgodovinski viri
      • didaktika zgodovine
      • taborsko gibanje
      • slovenska zgodovina
      • 19. stoletje
      • authentic learning of history
      • primary and secondary history sources
      • history didactics
      • Tabor Movement
      • Slovenian History
      • 19th Century
    • založnik
      • Zavod RS za šolstvo
    • datum
      • 01. 01. 2019
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa