Že leta 1869 je ljubljanski mestni svet, zaradi negodovanja pešcev sprejel prepoved vožnje s kolesi po ljubljanskih ulicah. Skope določbe za kolesarje zasledimo leta 1891 v »Službenem navodilu redarjem deželnega stolnega mesta Ljubljane«. Na seji občinskega sveta 7. julija 1896 so sprejeli »Kolesarski vozni red za mesto Ljubljano«, vendar ga v pričakovanju višje norme niso poslali v »potrditev«. V maju leta 1897 je policijski komisar sestavil nov načrt kolesarskega reda na podlagi »Kolesarskega reda za Kranjsko« in ob upoštevanju »Kolesarskega reda za Nižje Avstrijsko«. Policijski odsek se je ravno takrat ukvarjal z izdelavo »Cestno policijskega reda za deželno stolno mesto Ljubljano« in je »vožnjo na biciklih« uvrstil v omenjeni red. Na seji občinskega sveta 10. septembra 1897 so red sprejeli. Tako so kolesarske norme našle svoje stalno mesto v pravnem redu ljubljanske mestne avtonomije.