logo
POPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina za vse

Podobe oglaševanja. Od prvih oglasov do interneta: k zgodovini oglaševanja na Slovenskem. Uredil: Andrej Studen. Ljubljana: Inštitut za novejšo zgodovino, 2016. 244 strani. (Vpogledi; 13).


Avtor(ji):Miran Aplinc
Soavtor(ji):Borut Batagelj (gl. ur.), Simon Zupan (prev.), Tina Bahovec (prev.)
Leto:01. 01. 2017
Založnik(i):Zgodovinsko društvo Celje, Celje
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Miran Aplinc je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina za vse 2017-1.pdf
Velikost:5.01MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Znanstvene razprave v monografiji Od prvih oglasov do interneta predstavljajo prvo celovito historiografsko obravnavo te teme na Slovenskem. Ob pomanjkanju podobnih razprav slovenskega zgodovinopisja se ob univerzitetnem učbeniku Oglaševanje Zlatka Jančiča iz leta 2013, so se na Inštitutu za novejšo zgodovino prvič resneje lotili do danes neupravičeno spregledane zgodovine modernega oglaševanja na Slovenskem. Programska skupina Podobe gospodarske in socialne modernizacije na Slovenskem v 19. in 20. stoletju je tako organizirala simpozij, ob katerem je nastalo 11 znanstvenih razprav, ki tvorijo ocenjeno monografijo.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/44751
    • naslov
      • Podobe oglaševanja. Od prvih oglasov do interneta: k zgodovini oglaševanja na Slovenskem. Uredil: Andrej Studen. Ljubljana: Inštitut za novejšo zgodovino, 2016. 244 strani. (Vpogledi; 13).
    • avtor
      • Miran Aplinc
    • soavtor
      • Borut Batagelj (gl. ur.)
      • Simon Zupan (prev.)
      • Tina Bahovec (prev.)
    • predmet
      • ocene in poročila
      • book reviews and reports
    • opis
      • Znanstvene razprave v monografiji Od prvih oglasov do interneta predstavljajo prvo celovito historiografsko obravnavo te teme na Slovenskem. Ob pomanjkanju podobnih razprav slovenskega zgodovinopisja se ob univerzitetnem učbeniku Oglaševanje Zlatka Jančiča iz leta 2013, so se na Inštitutu za novejšo zgodovino prvič resneje lotili do danes neupravičeno spregledane zgodovine modernega oglaševanja na Slovenskem. Programska skupina Podobe gospodarske in socialne modernizacije na Slovenskem v 19. in 20. stoletju je tako organizirala simpozij, ob katerem je nastalo 11 znanstvenih razprav, ki tvorijo ocenjeno monografijo.
    • založnik
      • Zgodovinsko društvo Celje
    • datum
      • 01. 01. 2017
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa